Pasirinkite puslapį

Call Center

ieinanciu4

Incoming calls

This service is currently very important for businesses in which the flow of potential customers cannot be arranged using normal means of communication. These are companies serving a huge flow of customers and facing a huge number of queries: for example, phone operators, insurance companies, banks, logistics companies, large trading companies, emergency services, utilities, and so on.

Benefits

  • Fast handling of customer calls, e-mails, requests;
  • Always free line. No busy signal;
  • Quick response guaranteed;
  • Minimal number of lost calls;
  • Continuous customer service, 24/7;
  • Savings on office and staff costs;
  • Comprehensive reports, continuous feedback;
  • Work quality control in real time.

Assurance of customer
service quality level

%

90% of calls are answered within 15 sec.

ieinanciu3

Call center

Recommendations

Greitai.lt

Pažymime, kad profesionali UAB „Infomedia“ skambučių centro įranga bei specialiai tokiam darbui paruošti kompetentingi skambučių aptarnavimo specialistai 2 metus sėkmingai realizavo mūsų klientų telefono numerio aptarnavimą. Skambučių aptarnavimą UAB „Infomedia“ atliko kokybiškai, buvo operatyviai reaguojama į klientų užklausas, tiksliai suteikiama visa pageidaujama informacija. UAB „Infomedia“ skambučių centras palengvino mūsų komandos darbą atsakydamas į daugelį rutininių mūsų klientams kylančių klausimų.

JSC „Interneto partneris“ director

Audrius Ramanauskas

1822 maisto svetainė

Pažymime, kad profesionali UAB „Infomedia“ skambučių centro įranga bei specialiai tokiam darbui paruošti kompetentingi skambučių aptarnavimo specialistai visą laikotarpį sėkmingai ir kokybiškai vykdė užsakymų priėmimo aptarnavimą. Per visą bendradarbiavimo laikotarpį, nebuvo sulaukta nei vieno nusiskundimo iš klientų dėl netinkamo aptarnavimo (mandagumas, informacijos suteikimas). UAB „Infomedia“ rekomenduotume kaip patikimą verslo partnerę.

JSC „Maisto ralis“ director

Diana Sokolovienė

Publicum Public Relations

Pažymime, kad profesionali UAB „Infomedia“ skambučių centro įranga bei specialiai tokiam darbui paruošti kompetentingi skambučių aptarnavimo specialistai sėkmingai realizavo šios informacinės telefono linijos aptarnavimą, užtikrinant aukštus kokybinius parametrus 90 % / 15. Neatsakyti skambučiai neviršijo net 3%.  Skambučių aptarnavimą UAB „Infomedia“ atliko kokybiškai, buvo operatyviai reaguojama į klientų užklausas, tiksliai suteikiama visa pageidaujama informacija.

JSC „Publicum“ director

Milda Urbonienė

Major projects implemented

Major projects implemented

* This is the standard service profile. However, given the needs of our customers, objectives and financial capabilities, we implement custom solutions adapted to customers’ specific business needs. If you want a solution proposal specially adapted for your business, fill out the questionnaire or give your contact details and we will contact you:

Užklausos forma

Pildyti formą




1. Nurodykite vidutinį planuojamą skambučių skaičių per mėnesį:

2. Nurodykite vidutinę 1 pokalbio trukmę (min):

3. Nurodykite Jūsų įmonės pavadinimą:

4. Nurodykite Jūsų kontaktinį telefono numerį:

5. Nurodykite Jūsų kontaktinį el. pašto adresą:

Pildyti išplėstinę formą




1. Pažymėkite aktualios (-ių) paslaugos (-ų) teikimo objektą (-us) ir preliminarias apimtis:

1.2 Įeinančių skambučių aptarnavimas: 
a. Nurodykite vidutinį planuojamą skambučių skaičių per dieną
b. Nurodykite vidutinį planuojamą skambučių skaičių per mėnesį.
c. Nurodykite vidutinę 1 pokalbio trukmę (min).

1.3 Išeinančių skambučių aptarnavimas: 
a. Nurodykite vidutinį planuojamą skambučių skaičių per dieną
b. Nurodykite vidutinį planuojamą skambučių skaičių per mėnesį.
c. Nurodykite vidutinę 1 pokalbio trukmę (min).

1.4 Elektroninių laiškų / užklausų aptarnavimas: 
a. Nurodykite vidutinį planuojamą skambučių skaičių per dieną
b. Nurodykite vidutinį planuojamą skambučių skaičių per mėnesį.
c. Kita (įrašykite patys):

1.5 SMS pranešimų siuntimas: 
a. Nurodykite vidutinį planuojamą skambučių skaičių per dieną
b. Nurodykite vidutinį planuojamą skambučių skaičių per mėnesį.
c. Kita (įrašykite patys):

2. Pažymėkite labiausiai atitinkantį (-čius) paslaugos teikimo apibūdinimą (-us):
 Informacijos apie Jūsų įmonės paslaugas / prekes teikimas, konsultavimas Registravimas paslaugoms Užsakymų priėmimas Kita (įrašykite patys):

3. Pažymėkite pageidaujamą paslaugos teikimo laiką
 a. 24/7 b. Kita (įrašykite patys):

4. Nurodykite pageidaujamą telefono numerio pasirinkimą:
 Dabartinis Jūsų įmonei priklausantis telefono numeris. Naujas miesto ar mobilusis telefono numeris. Trumpasis keturženklis 18xx (su galimybe apmokestinti). Trumpasis keturženklis 18xx (papildomai neapmokestinant). Trumpasis penkiaženklis 19xxx (su galimybe apmokestinti). Trumpasis penkiaženklis 19xxx (papildomai neapmokestinant). 800 nemokama linija. Kita (įrašykite patys):

5. Nurodykite informacijos apie Jūsų įmonę perdavimo būdą:
 Suteiksite (visą arba dalinę) internetinę prieigą prie Jūsų įmonei priklausančios programos. Informacijos perdavimas vyktų tik „Microsoft Office“ priemonėmis. Pageidaujate pritaikytos programos sukūrimo. Kita (įrašykite patys):

6. Nurodykite pageidaujamą techninį sprendimą dėl IVR (balsinio meniu):
 Tik automatinis balsinis pasisveikinimas. Skambučių eilių sudarymas, jei įmonės darbuotojai užimti. Automatinis klientų atpažinimas pagal telefono numerį ar pagal suvestą kliento kodą. Pokalbių temų pasirinkimas telefone, spustelint mygtuką (DTMF) Skambučių paskirstymas pagal pasirinktas pokalbių temas Skambučių nukreipimas į Balso paštą Galimybė į pasirinktus telefono numerius leisti prisiskambinti tik tiems klientams, kurių numeriai iš anksto įvesti į leidžiamų skambučių sąrašą arba surinkus kliento kodą Galimybė į pasirinktus telefono numerius uždrausti prisiskambinti tik tiems klientams, kurių numeriai iš anksto įvesti į uždraustų skambučių sąrašą Automatinis informacijos įgarsinimas iš įmonės duomenų bazių (pvz., sąskaitos likučio įgarsinimas, kortelės galiojimo laiko įgarsinimas). Kita (įrašykite patys):

7. Pažymėkite pageidaujamą paslaugos teikimo lygį:
Skambučių atsakyta (%)
Iki (sekundės)

8. Nurodykite leistiną neatsakytų skambučių %:

9. Nurodykite Jūsų įmonės pavadinimą:

10. Nurodykite Jūsų kontaktinį telefono numerį:

11. Nurodykite Jūsų kontaktinį el. pašto adresą:

For incoming call services, please contact:

Vilma Misiūnienė | Call Center project manager

Phone (5) 278 0009 | Fax (5) 236 1001 | vilma.misiuniene@call-center.lt