Pasirinkite puslapį

Surveys

apklausos1

Surveys

Market research, and surveys of business and private customers help you to quickly assemble feedback about the client’s service or goods from existing customers, as well as to investigate the potential customer market and target audience. Sometimes it can be a great alternative to telesales, since the client’s situation and needs are evaluated in a subtle manner, without sales being involved, and decision-makers can be found.

The client is presented with

  • Filled-in questionnaires with company information;
  • Reports on survey results;
  • Summary report on relevant sections.

Benefits

  • The client effectively saves the time of its employees;
  • Surveys are made according to the client’s requirements;
  • Information about potential customers is gathered;
  • The client’s company is introduced;
  • The data obtained helps:
    • To improve customer service quality;
    • To present a new product/ service.

Number of customers reached

%

80% and more

apklausos

Surveys

Recommendations

Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikos

UAB „Infomedia“ atliko potencialių telemedicinos paslaugų vartotojų apklausą, kurios rezultatai buvo panaudoti ES struktūrinių fondų projekto paraiškoje pagal priemonę „Pažangios elektroninės paslaugos“. Likome labai patenkinti apklausos organizavimu, vykdymu ir rezultatų ataskaitomis bei analize. Darbas buvo atliktas greitai, profesionaliai bei tiksliai pagal mūsų poreikį. Mūsų teikiamas projektas laimėjo konkursą ir jam bus skirtas finansavimas.

VŠĮ Vilniaus universiteto ligoninės Santariškių klinikos

Acting general director

Kęstutis Strupas

Microsoft Lietuva

Pradėjome bendradarbiauti su UAB „Infomedia“ kontaktų centru dėl potencialių klientų apklausos ir rinkos duomenų rinkimo, kurie padėjo pagerinti turimą rinkos informaciją ir ateityje įtakos klientų aptarnavimo kokybę, pasirengs naujų produktų ir paslaugų pristatymą Lietuvos rinkai. Projektas buvo sėkmingai įgyvendintas, darbą atliko kompetentingi pardavimų vadybininkai. Įgyvendinto projekto nauda:

  • gavome potencialių klientų sąrašą, su kuriais projekto metu užmegzti ryšiai paskatino abipusį tolimesnį bendradarbiavimą.

Likome patenkinti atliktos paslaugos organizavimu, vykdymu ir rezultatais.

Rekomenduojame UAB „Infomedia“ kontaktų centrą kaip patikimą partnerį pardavimų augimo skatinimo srityje.

JSC „Microsoft Lietuva“

Marketing manager for Baltic States

Aleksandras Golod

Major projects implemented

Microsoft, Coca Cola

* This is the standard service profile. However, given the needs of our customers, objectives and financial capabilities, we implement custom solutions adapted to customers’ specific business needs. If you want a solution proposal specially adapted for your business, fill out the questionnaire or give your contact details and we will contact you:

Užklausos forma

Pildyti formą




1. Trumpai (laisva forma) aprašykite savo poreikį išeinančių skambučių aptarnavimo projektui:

2. Nurodykite Jūsų įmonės pavadinimą:

3. Nurodykite Jūsų kontaktinį telefono numerį:

4. Nurodykite Jūsų kontaktinį el. pašto adresą:

Pildyti išplėstinę formą




1. Pasirinkite aktualios (-ių) paslaugos (-ų) teikimo objektą (-us):
 Potencialių klientų atranka Vizitų organizavimas Pardavimas telefonu Apklausa

2. Pateikite trumpą produkto / paslaugos aprašymą.

3. Nurodykite pageidaujamą paslaugos atlikimo terminą

4. Pasirinkite respondentų duomenų bazės sudarymo būdą ir apimtis:
 Duomenų bazę pateikia užsakovas Duomenų bazę suformuoja paslaugos teikėjas

5. Pasirinkite aktualius respondentų atrankos ir duomenų bazės sudarymo kriterijus:
 Veiklos sritis Darbuotojų skaičius Metinė apyvarta Geografinė padėtis Kita

6. Nurodykite Jūsų įmonės pavadinimą:

7. Nurodykite Jūsų kontaktinį telefono numerį:

8. Nurodykite Jūsų kontaktinį el. pašto adresą:

For survey (questionnaire) services, please contact:

Vilma Misiūnienė | Call Center project manager

Phone (5) 278 0009 | Fax (5) 236 1001 | vilma.misiuniene@call-center.lt