„Facebook“ reklama

Facebook reklama

„Facebook“ reklama

Tai internetinės rinkodaros įrankis, padedantis pasiekti tikslinę klientų auditoriją socialiniame tinkle „Facebook“ ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje.

Praktika rodo, jog didžioji dalis verslo įmonių, kurios yra integravusios socialinius tinklus į rinkodaros strategiją ir juose vykdo aktyvias „Facebook“ reklamos kampanijas, sulaukia didelio naujų lankytojų srauto ir didina siūlomų paslaugų ir produktų pardavimo apimtis. Užsakovams teikiame „Facebook“ reklamos paslaugas ir padedame pasiekti ilgalaikę įmonės sėkmę socialiniuose tinkluose.

„Facebook“ reklaminiai skelbimai

Tai trumpa reklaminė žinutė, sudaryta iš antraštės, trumpo pranešimo bei paveikslėlio, skirta tikslinei auditorijai, t. y., pasirinkus vartotojų segmentą pagal labai tikslius kriterijus:

  • Gyvenamąją vietovę;
  • Lytį;
  • Amžių;
  • Kalbą;
  • Išsilavinimą;
  • Pomėgius;
  • Kt.

 

Svarbu tai, jog užsakovas aktyviai dalyvauja reklamos kampanijoje, nes visada nurodo reklaminio skelbimo turinį, transliavimo laiką bei reklamos biudžetą, kuris neturi būti viršijamas. „Facebook“ reklama yra apmokestinama tik už jos parodymus ar paspaudimus, todėl ši reklamos rūšis yra prieinama ne tik didelėms bendrovėms, bet ir mažoms / vidutinėms įmonėms ar individualią veiklą vykdantiems subjektams.

Kodėl naudinga?

  • Lengvai pasiekiama tikslinė auditorija;
  • Prieinama reklamos kaina;
  • Reklama neviršija nustatyto biudžeto;
  • Reklaminis skelbimas gali būti redaguojamas;
  • Reklama gali būti sustabdyta bet kuriuo metu;
  • Pateikiami reklamos statistiniai duomenys;
  • Gaunama aktyvi nuoroda į kliento tinklalapį;
  • Vartotojai gali papildomai viešinti patikusį reklaminį skelbimą;
  • Naujais puslapio gerbėjais tapę vartotojai toliau mato atnaujinamą paskyros informaciją.

Dėl „Facebook“ reklamos prašome kreiptis:

Agnė Nasevičiūtė | DMA divizijos vadovė

Tel. 8 (620) 52855 | Faks. (5) 236 1001 | agne.naseviciute@fcrmedia.lt