Klientų paieška

klientu atranka2

„Šaltieji“ skambučiai

Potencialių klientų atrankos paslauga arba „šaltieji“ skambučiai aktualu įmonėms, kurios nori didinti savo pardavimą, kurių potencialių klientų rinka didelė ir reikalingas nuolatinis naujų klientų ieškojimas, toms, kurios kuria pardavimo kampanijas, kurių metu reikia per trumpą laikotarpį susisiekti su dideliu klientų skaičiumi, nedidinant pardavimo vadybininkų skaičiaus ar net jį mažinant, bei kurios suinteresuotos didinti savo įmonės žinomumą ir gauti klientų kontaktus.

Nauda

  • Tai greitas ir efektyvus būdas susisiekti su klientais;
  • Per dieną susisiekiama su ne mažiau nei 100 įmonių;
  • Atrenkami tik potencialūs paslaugos / prekės pirkėjai;
  • Taupomas užsakovo pardavimo vadybininkų laikas;
  • Kasdien atsiunčiami susidomėjusių klientų sąrašai;
  • Atrinkti potencialūs klientai mažina išlaidas reklamai;
  • Fiksuojami visi skambučiai ir informacija apie įmones;
  • Pateikiamos išsamios ataskaitos, pokalbių įrašai;
  • Užsakovas gauna užfiksuotą informaciją apie įmones.

Sudomintų klientų

%

10% ir daugiau

klientu atranka1

Klientų paieška

Rekomendacijos

Microsoft Lietuva

Pradėjome bendradarbiauti su UAB „Infomedia“ kontaktų centru dėl potencialių klientų paieškos, jų sudominimo pirkti, rinkos tyrimų. Esame patenkinti tokio darbo atlikimu, kuris padėjo sudominti potencialius klientus, pagerino klientų aptarnavimo kokybę, padidino naujo produkto žinomumą, teigiamai įtakojo jo pristatymą rinkai. Projektas buvo sėkmingai įgyvendintas, darbą atliko kompetentingi pardavimo vadybininkai. Įgyvendinto projekto nauda:

  • gavome potencialių klientų sąrašą, su kuriais projekto metu užmegzti ryšiai paskatino abipusį tolimesnį bendradarbiavimą;
  • suteiktos telemarketingo paslaugos įtakojo didesnį žinomumą apie rinkai pristatomus produktus.

Likome patenkinti atliktos paslaugos organizavimu, vykdymu ir, ypač, rezultatais, kurie užtikrino reklaminės kampanijos investicijos grąžą bei pelningumą.

Rekomenduojame UAB „Infomedia“ kontaktų centrą kaip patikimą partnerį pardavimų augimo skatinimo srityje.

UAB „Microsoft Lietuva“ generalinis direktorius

Kristijonas Kaikaris

Autoverslo automobiliai

We have started to work with JSF „Infomedia“ Contact Center on purpose to find new clients and generate more sales. Our products: cargo jeep and cars, were recommended by highly competent sales managers to our potencial clients.

This organized campaign benefit: in a short time – one month period, we have received data base of our potencial clients, with whom we are working till now. This cooperation between us and JSF „Infomedia“ has exceeded our expectations.

We are contented provided service organization, fulfillment and especially results of JSF „Infomedia“ provided telemarketing services.

We are kindly recommending JSF „Infomedia“ services as trustworthy business partner helping to reach highly success.

JSF „Autoverslo automobiliai“

Commercial Director

Tomas Ravinskas

Source Bridge

Pradėjome bendradarbiauti su UAB „Infomedia“ kontaktų centru, užsakydami potencialių klientų paieškos, jų duomenų bazės sudarymo bei aktyvių pardavimų organizavimo paslaugas.

Pirminiai klientų paieškos ir duomenų bazės sudarymo darbai buvo atlikti greitai – užtruko mažiau nei dvi savaites, pateiktų nustatytoms kategorijoms priklausančių įmonių skaičius buvo didesnis nei užsakytas.

Aktyvių pardavimų veikla buvome itin patenkinti, UAB „Infomedia“ darbuotojai atsižvelgė į visas mūsų išsakytas pastabas bei nuolat tobulėjo jiems, prieš pradedant bendradarbiauti nepažįstamoje, specifinių IT paslaugų sferoje.

Esame patenkinti praėjusios kampanijos organizavimu, vykdymu ir rezultatais, todėl nusprendėme ją, didindami potencialių klientų paieškos apimtis, pratęsti.

Rekomenduojame UAB „Infomedia“ kontaktų centrą kaip patikimus ir investicijų grąžą užtikrinančius partnerius.

UAB „Source Bridge“ rinkodaros vadovas

Jonas Navickas

Didžiausi įgyvendinti projektai

Didžiausi įgyvendinti projektai

* Pateikiame standartinį paslaugos aprašymą. Tačiau, atsižvelgdami į savo klientų poreikius, iškeltus tikslus ir finansines galimybes, įgyvendiname individualius sprendimus, adaptuotus prie užsakovų verslo specifikos. Jei pageidaujate specialiai Jūsų verslui pritaikyto sprendimo pasiūlymo, užpildykite anketą arba nurodykite savo kontaktus ir mes susisieksime su Jumis:

Užklausos forma

Pildyti formą




1. Trumpai (laisva forma) aprašykite savo poreikį išeinančių skambučių aptarnavimo projektui:

2. Nurodykite Jūsų įmonės pavadinimą:

3. Nurodykite Jūsų kontaktinį telefono numerį:

4. Nurodykite Jūsų kontaktinį el. pašto adresą:

Pildyti išplėstinę formą




1. Pasirinkite aktualios (-ių) paslaugos (-ų) teikimo objektą (-us):
 Potencialių klientų atranka Susitikimų / vizitų organizavimas Pardavimas telefonu – telemarketingas Apklausa

2. Pateikite trumpą produkto / paslaugos aprašymą.

3. Nurodykite pageidaujamą paslaugos atlikimo terminą

4. Pasirinkite respondentų duomenų bazės sudarymo būdą ir apimtis:
 Duomenų bazę pateikia užsakovas Duomenų bazę suformuoja paslaugos teikėjas

5. Pasirinkite aktualius respondentų atrankos ir duomenų bazės sudarymo kriterijus:
 Veiklos sritis Darbuotojų skaičius Metinė apyvarta Geografinė padėtis Kita (įrašykite patys)

6. Nurodykite Jūsų įmonės pavadinimą:

7. Nurodykite Jūsų kontaktinį telefono numerį:

8. Nurodykite Jūsų kontaktinį el. pašto adresą:

Dėl potencialių klientų atrankos paslaugų prašome kreiptis:

Vilma Misiūnienė | Kontaktų Centro projektų vadovė

Tel. (5) 278 0009 | Faks. (5) 236 1001 | vilma.misiuniene@call-center.lt