Remarketingas

Google remarketingas

Remarketingas

Remarketingas arba pakartotinė rinkodara – tai internetinės reklamos būdas, padedantis pakartotinai pritraukti potencialius klientus (interneto svetainės lankytojus), kurie paliko svetainę, neatlikę joje jokių veiksmų (pirkimo, užklausų formų pildymo, dokumentų atsisiuntimo ar pan.).

Naudojant remarketingą, suteikiama galimybė pasiekti anksčiau svetainėje apsilankiusius vartotojus ir jiems rodyti atitinkamus skelbimus visame interneto tinkle ar „Google“ sistemoje. Remarketingu galima vėl susisiekti su potencialiais klientais, kai šie išeina iš Jūsų interneto svetainės nieko neįsigiję. Jiems yra parodomi pritaikyti skelbimai, kurie juos paskatina sugrįžti į Jūsų tinklalapį ir įsigyti prekę ar paslaugą. Remarketingas, arba pakartotinė rinkodara, naudojama, kai norima atitinkamiems žmonėms atitinkamu metu parodyti atitinkamą skelbimą. Šios rūšies reklama taikoma įvairias būdais, svarbiausia, jog būtų atsižvelgta į tinklalapio tipą, verslo tikslus ir kampanijos tipą.

Remarketingo rūšys

  • Turinio tinklo remarketingas – skelbimai, kurie yra rodomi tinklalapio lankytojams naršant žiniatinklyje;
  • Paieškos tinklo remarketingas (pakartotinės rinkodaros sąrašai) – reklaminiai skelbimai, kurie yra rodomi svetainės lankytojams, kai šie ieško informacijos „Google“ sistemoje. Pasiekiamų lankytojų skaičius didinamas papildant raktinius žodžius, parinkus ir pakoregavus kainas bei numačius, kokie skelbimai bus rodomi tinklalapyje apsilankiusiems vartotojams.

Kodėl naudinga?

  • Galima susigrąžinti prarastus lankytojus;
  • Pasiekimi potencialūs klientai;
  • Pasiekiami labiausiai suinteresuoti pirkti klientai;
  • Didinamas prekės ženklo / tinklalapio patikimumas;
  • Didinamas prekės ženklo / prekių / paslaugų žinomumas.

Dėl remarketingo paslaugų prašome kreiptis:

Agnė Nasevičiūtė | DMA divizijos vadovė

Tel. 8 (6 20) 52855 | Faks. (5) 236 1001 | agne.naseviciute@fcrmedia.lt