Sėkmės istorijos

Diana

Diana Vinikienė

Kontaktų Centro direktorė

 

Savo karjerą UAB „Infomedia“ pradėjau 2002 metais – nuo Skambučių centro specialistės pareigų. Įsimylėjau šį darbą nuo pirmos akimirkos, kai supratau savo misijos prasmingumą, t.y. kad galiu valdyti informacijos srautą ir padėti žmonėms akimirksniu rasti ir pateikti aktualią informaciją. Šis darbas įkvėpė ir skatino kasdien tobulinti savo žinias ne tik verslo, bet ir kitose srityse. Stengiausi 1588 informacinio numerio paslaugos vartotojus džiuginti teikiamos paslaugos kokybe. Puikiai jaučiausi prisidedanti ne tik prie savotiškai kilnaus darbo padėti žmonėms spręsti informacijos paieškos rebusus, bet ir prie įmonės pelningumo augimo.

Dabar pati, būdama vadove, suprantu, kad toks darbuotojo požiūris ir pasiekti rezultatai natūraliai nelieka nepastebėti, kaip buvo ir mano atveju, kai darbdavys man sudarė visas sąlygas ir negailėjo investicijų į mano žinių ir kūrybinio potencialo vystymą ir auginimą, suteikdamas vis daugiau ir įdomesnių užduočių bei atsakomybių.

Taip palaipsniui „užaugau“ iki VIP klientų vadybininkės pareigų, vėliau perėmiau Skambučių centro vadovės pareigas, kurias užimdama pasiūliau ir apsigyniau verslo planą Kontaktų centro plėtrai, o sėkmingam plano realizavimui buvau paskirta eiti Kontaktų centro direktorės pareigas. Šiandien man patikėta įmonė. Ir tai tikrai nėra mano kelio pabaiga. Niekuomet neriboju savo svajonių, visada turiu tikslų, kurių įgyvendinimui negailiu nei laiko, nei jėgų.

Kertinė karjeros augimo sąlyga iš tikrųjų yra labai banali – meilė savo darbui. Jei žmogus pasirinko darbą, kuris jam – vienas malonumas, tai jam nereikia rūpintis karjera, viskas vyksta natūraliai. O jei dirbama tik tam, kad užsidirbtum pragyvenimui, tai maža tikimybė įveikti karjeros aukštumas.

Mano nuomone, karjeros galimybės neribotos tam, kas tobulina savo žinias, nebijo prisiimti naujos atsakomybės ir iššūkių, nestokoja išradingumo ir kūrybinio potencialo, geba savo klaidose įžiūrėti pamokas ir dirba daugiau nei visi kiti. Aš balsuoju už strateginį mąstymą – taip pat ir dėl asmeninio tobulėjimo. Kada tiksliai žinai savo tikslą, tai supranti ir kokius kryptingus žingsnius turi atlikti šio tikslo vardan.

Vilma

Vilma Misiūnienė

Kontaktų Centro projektų vadovė

 

UAB „Infomedia“ įmonėje jau dirbu nuo 1999 metų, pradėjau dirbti Skambučių centro specialiste, teikiau informaciją skambinantiesiems 009, o nuo 2002 metų – informacijos numeriu 1588. Mano aptarnavimo kokybė buvo vertinama labai gerai, esu gavusi ne vieną padėką ir pagyrimą iš UAB „Infomedia“ klientų.

2003 metais buvau paskirta 1588 Skambučių centro vadove. Mano darbas buvo Skambučių centro specialistų darbo kokybės užtikrinimas, naujų darbuotojų atranka ir jų mokymas bei 1588 Skambučių centro darbo organizavimas. Man vadovaujant, klientų pasitenkinimas paslauga labai išaugo.

Prabėgus dar keliems metams, UAB „Infomedia“ skambučių centras sparčiai išsiplėtė ir tapo Kontaktų centru, teikiančiu skambučių ir kitų media rūšių paslaugas Lietuvos ir užsienio įmonėms. Kartu su Kontaktų centru augau ir tobulėjau pati, todėl šiandien visi Kontaktų centro darbo procesai yra mano rankose, o hierarchinė struktūra nuo Kontaktų centro specialistų iki Kontaktų centro projektų kokybės vadovų pavaldi man.

Dirbdama siekiu tobulumo, efektyvumo, keliu aukštus reikalavimus projektų vadovams ir vykdytojams, todėl visada sėkmingai įgyvendinu Kontaktų centro projektus, o aukščiausias mano darbo įvertinimas – tai patenkinti paslaugų užsakovai ir jų rekomendacijos.

Mano nuomone, norėdami siekti karjeros kontaktų centruose ar bet kurioje kitoje veikloje, žmonės visų pirma turi turėti pašaukimą atliekamam darbui, mylėti jį ir būti apdovanoti stipria vidine motyvacija tobulėti.

Jurga

Jurgita Zubkova

Kontaktų Centro projektų koordinatorė

 

2007 metais pradėjau dirbti UAB „Infomedia“ skambučių centro specialiste. Eidama į pokalbį, net neįsivaizdavau, kas tai per darbas. Bet tik įžengus į Skambučių centrą, man jis pasirodė labai įdomus. Supratau, kad tokio darbo aš ir ieškojau.
Pradžioje buvo tikrai nelengva, teko įsisavinti labai daug įvairios informacijos, reikėjo daug mokytis ne tik darbo metu, bet ir laisvalaikiu.

Bėgant laikui, be klientų aptarnavimo telefonu, man patikėdavo vis daugiau papildomų darbų, įskaitant ir naujų darbuotojų apmokymą. Spėdavau atlikti visus darbus laiku ir tinkamai, kas buvo labai įdomu ir naudinga tiek mano profesiniam, tiek ir asmeniniam tobulėjimui.

Dar po kelerių metų tapau Kontaktų centro vyriausiąja specialiste ir man buvo patikėta kuruoti kelis jau sėkmingai įsibėgėjusius projektus. Taip pat netrukus gavau didžiulį iššūkį – startuoti su nauju projektu, kuriam analogo mūsų Kontaktų centras dar neturėjo. Teko įdėti daug darbo, pastangų, paaukoti asmeninį laisvalaikį, kad būtų užtikrintas sėkmingas projekto startas ir tolimesnė eiga.

Esu atsakingas ir pareigingas žmogus. Viską, ko imuosi, turiu padaryti maksimaliai preciziškai ir iki galo. Vertinu konkretumą, aiškumą, apibrėžtumą. Turiu viską išsiaiškinti, suprasti pati, tam, kad informaciją galėčiau perteikti kitiems darbuotojams. Esu perfekcionistė, todėl niekada nesustoju savęs tobulinimo kelyje ir mielai priimu naujus iššūkius. Jeigu kažkas pradžioje nepavyksta, tai mane tik „užveda“ ir stengiuosi dar labiau, kad pasiekčiau reikiamą rezultatą. To visada mokau ir kolegas.

Manau, kad tik tinkamas požiūris į darbą, savo gebėjimų tobulinimas bei tinkamas nusiteikimas priimant naujus iššūkius yra sėkmės garantas. Svarbiausia – niekada nestovėti vietoje, o judėti į priekį.