Skambučių centras

ieinanciu4

Įeinantys skambučiai

Ši paslauga ypatingai aktuali verslams, kur potencialių klientų srautas negali būti sutvarkytas įprastomis ryšio priemonėmis. Tai įmonės, aptarnaujančios milžiniškus klientų srautus ir susiduriančios su didžiuliais užklausų kiekiais: ryšio operatoriai, draudimo kompanijos, bankai, logistikos įmonės, stambios prekybos įmonės, avarinės tarnybos, komunalinių paslaugų teikėjai ir t. t.

Nauda

  • Greitas skambučių, el. laiškų, užklausų aptarnavimas;
  • Visuomet laisva linija. Nėra užimtumo signalo;
  • Garantuojamas greitas atsiliepimas;
  • Minimizuojamas skambučių praradimas;
  • Nepertraukiamas klientų aptarnavimas 24/7;
  • Išlaidų biurui bei darbuotojams taupymas;
  • Išsamios ataskaitos, nuolatinis grįžtamasis ryšys;
  • Darbo kokybės kontrolė realiuoju laiku.

Klientų aptarnavimo kokybės
lygio užtikrinimas

%

Atsiliepimas į 90 % skambučių iki 15 sek.

ieinanciu3

Skambučių centras

Rekomendacijos

Greitai.lt

Pažymime, kad profesionali UAB „Infomedia“ skambučių centro įranga bei specialiai tokiam darbui paruošti kompetentingi skambučių aptarnavimo specialistai 2 metus sėkmingai realizavo mūsų klientų telefono numerio aptarnavimą. Skambučių aptarnavimą UAB „Infomedia“ atliko kokybiškai, buvo operatyviai reaguojama į klientų užklausas, tiksliai suteikiama visa pageidaujama informacija. UAB „Infomedia“ skambučių centras palengvino mūsų komandos darbą atsakydamas į daugelį rutininių mūsų klientams kylančių klausimų.

UAB „Interneto partneris“ direktorius

Audrius Ramanauskas

1822 maisto svetainė

Pažymime, kad profesionali UAB „Infomedia“ skambučių centro įranga bei specialiai tokiam darbui paruošti kompetentingi skambučių aptarnavimo specialistai visą laikotarpį sėkmingai ir kokybiškai vykdė užsakymų priėmimo aptarnavimą. Per visą bendradarbiavimo laikotarpį, nebuvo sulaukta nei vieno nusiskundimo iš klientų dėl netinkamo aptarnavimo (mandagumas, informacijos suteikimas). UAB „Infomedia“ rekomenduotume kaip patikimą verslo partnerę.

UAB „Maisto ralis“ direktorė

Diana Sokolovienė

Publicum Public Relations

Pažymime, kad profesionali UAB „Infomedia“ skambučių centro įranga bei specialiai tokiam darbui paruošti kompetentingi skambučių aptarnavimo specialistai sėkmingai realizavo šios informacinės telefono linijos aptarnavimą, užtikrinant aukštus kokybinius parametrus 90 % / 15. Neatsakyti skambučiai neviršijo net 3%.  Skambučių aptarnavimą UAB „Infomedia“ atliko kokybiškai, buvo operatyviai reaguojama į klientų užklausas, tiksliai suteikiama visa pageidaujama informacija.

UAB „Publicum“ direktorė

Milda Urbonienė

Didžiausi įgyvendinti projektai

Didžiausi įgyvendinti projektai

* Pateikiame standartinį paslaugos aprašymą. Tačiau, atsižvelgdami į savo klientų poreikius, iškeltus tikslus ir finansines galimybes, įgyvendiname individualius sprendimus, adaptuotus prie užsakovų verslo specifikos. Jei pageidaujate specialiai Jūsų verslui pritaikyto sprendimo pasiūlymo, užpildykite anketą arba nurodykite savo kontaktus ir mes susisieksime su Jumis:

Užklausos forma

Pildyti formą




1. Nurodykite vidutinį planuojamą skambučių skaičių per mėnesį:

2. Nurodykite vidutinę 1 pokalbio trukmę (min):

3. Nurodykite Jūsų įmonės pavadinimą:

4. Nurodykite Jūsų kontaktinį telefono numerį:

5. Nurodykite Jūsų kontaktinį el. pašto adresą:

Pildyti išplėstinę formą




1. Pažymėkite aktualios (-ių) paslaugos (-ų) teikimo objektą (-us) ir preliminarias apimtis:

1.1 Įeinančių skambučių aptarnavimas: a. Nurodykite vidutinį planuojamą skambučių skaičių per mėnesį. b. Nurodykite vidutinę 1 pokalbio trukmę (min).

1.2 Išeinančių skambučių aptarnavimas: a. Nurodykite vidutinį planuojamą skambučių skaičių per mėnesį. b. Nurodykite vidutinę 1 pokalbio trukmę (min).

1.3 Elektroninių laiškų / užklausų aptarnavimas: a. Nurodykite vidutinį el. laiškų skaičių per mėnesį. b. Kita (įrašykite patys):

1.4 SMS pranešimų siuntimas: a. Nurodykite vidutinį planuojamą SMS skaičių per mėnesį. b. Kita (įrašykite patys):

2. Pažymėkite labiausiai atitinkantį (-čius) paslaugos teikimo apibūdinimą (-us):
 Informacijos apie Jūsų įmonės paslaugas / prekes teikimas, konsultavimas Registravimas paslaugoms Užsakymų priėmimas Kita (įrašykite patys):

3. Pažymėkite pageidaujamą paslaugos teikimo laiką
 a. 24/7 b. Kita (įrašykite patys):

4. Nurodykite pageidaujamą telefono numerio pasirinkimą:
 Dabartinis Jūsų įmonei priklausantis telefono numeris. Naujas miesto ar mobilusis telefono numeris. Trumpasis keturženklis 18xx (su galimybe apmokestinti). Trumpasis keturženklis 18xx (papildomai neapmokestinant). Trumpasis penkiaženklis 19xxx (su galimybe apmokestinti). Trumpasis penkiaženklis 19xxx (papildomai neapmokestinant). 800 nemokama linija. Kita (įrašykite patys):

5. Nurodykite informacijos apie Jūsų įmonę perdavimo būdą:
 Suteiksite (visą arba dalinę) internetinę prieigą prie Jūsų įmonei priklausančios programos. Informacijos perdavimas vyktų tik „Microsoft Office“ priemonėmis. Pageidaujate pritaikytos programos sukūrimo. Kita (įrašykite patys):

6. Nurodykite pageidaujamą techninį sprendimą dėl IVR (balsinio meniu):
 Tik automatinis balsinis pasisveikinimas. Skambučių eilių sudarymas, jei įmonės darbuotojai užimti. Automatinis klientų atpažinimas pagal telefono numerį ar pagal suvestą kliento kodą. Pokalbių temų pasirinkimas telefone, spustelint mygtuką (DTMF) Skambučių paskirstymas pagal pasirinktas pokalbių temas Skambučių nukreipimas į Balso paštą Galimybė į pasirinktus telefono numerius leisti prisiskambinti tik tiems klientams, kurių numeriai iš anksto įvesti į leidžiamų skambučių sąrašą arba surinkus kliento kodą Galimybė į pasirinktus telefono numerius uždrausti prisiskambinti tik tiems klientams, kurių numeriai iš anksto įvesti į uždraustų skambučių sąrašą Automatinis informacijos įgarsinimas iš įmonės duomenų bazių (pvz., sąskaitos likučio įgarsinimas, kortelės galiojimo laiko įgarsinimas). Kita (įrašykite patys):

7. Pažymėkite pageidaujamą paslaugos teikimo lygį:
Skambučių atsakyta (%)
Iki (sekundės)

8. Nurodykite leistiną neatsakytų skambučių %:

9. Nurodykite Jūsų įmonės pavadinimą:

10. Nurodykite Jūsų kontaktinį telefono numerį:

11. Nurodykite Jūsų kontaktinį el. pašto adresą:

Dėl įeinančių skambučių aptarnavimo paslaugų prašome kreiptis:

Vilma Misiūnienė | Kontaktų Centro projektų vadovė

Tel. (5) 278 0009 | Faks. (5) 236 1001 | vilma.misiuniene@call-center.lt